2013. március 21., csütörtök

Kalapot a kabáthoz

Vettünk Emmának egy tavaszi kabátot, hogy ha jön a jó idő, legyen mit ráadni (optimisták vagyunk, na :-D). 
Persze kalap nélkül nem az igazi a kabát, így horgoltam is hozzá egyet - legalább százszor lebontottam, mire megfelelő lett a formája, de megérte, édes benne a kiscsaj :)




Megpróbáltam lefotózni a sapit a kabáttal is, de egy kis minden-lében-kanál-baba rárabolt a csendéletre :)



Egy kicsit homályos képet azért tudok mutatni az együttesről is:

 
 
Inspiráció: Vendulka
Fonal: Schachenmayr Catania
Összetétel: 100% pamut
Szálhosszúság: 125m/50gr
Készítés: 2013. március

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Micsoda csodaszép kislány csodaszép kalapban!
Gratulálok Hajni,mindkettőhöz!;-))

Szihaj írta...

Köszönöm! :)
Remélem, jól vagytok, rég jártam a blogodon. Időközben "elköltöztél"?

Névtelen írta...

Most annyira nem.....nem vagyok jól.
Igen,elköltöztem:-)

Ariadne Műhely írta...

De édes nőcike! Nagyon klassz a sapi, bocsánat, kalap is.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...