2011. május 11., szerda

Gerberám

Már sokan megfűzték Perle4U gerberáját, margarétáját...
Régóta nézegetem én is, hogy jó lenne megcsinálni, de eddig még a hozzávaló sziromgyöngyöket sem sikerült beszereznem. Végre találtam egy lelőhelyet, ahol találtam néhány színben - gyorsan be is vásároltam belőle :) (Ha tudtok még lelőhelyeket, kérlek, osszátok meg velem, mert szeretnék még többfélét! Köszi)

Az eredeti minta nincs meg nekem, így a saját fejem után menve próbáltam fűzni valami hasonlót...

Ilyen lett:


Sajnos a swari és a szivárványos gyöngyök csillogása miatt szinte lehetetlen volt fotózni, de talán valami azért látszik belőle...
Nem tudom, mennyire hasonlít az eredetire - akár végeredményben, akár a fűzési technikában... Valószínűleg máshogy fűztem, mint kellett volna, mert a kis szirmok nem mindig akartak beférni két kása közé.... Aki megcsinálta az eredetit, mit szól hozzá?

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...