2010. november 23., kedd

Vastag pulcsi Rico fonalból


Ez a fonal hatalmas szerelem volt tavaly télen... Hetekig csak nézegettem a boltban - iszonyatosan tetszett, de az ára a csillagos eget verdeste. Aztán úgy döntöttem, megérdemlem :-DD


Sokáig nem tudtam eldönteni, mi is akar lenni ez a fonal, mí végül idén ősszel úgy döntöttem, most már igazán nem heverhet parlagon, és röpke 3 hét alatt megkötöttem belőle ezt a pulóvert. Sima kötéssel és dupla patent passzéval készült, nem akartam mintával elnyomni a fonal szépségét.


Vastag, meleg, igazi téli pulcsi lett.


Ha újra kötném, legközelebb talán karcsúsítanám kicsit - de már így marad :)


Minta, fazon/Fashion: saját ötlet alapján/my own idea
Fonal/Yarn: Rico Design - Roxy
Összetétel/Content: 73% akril, 27% gyapjú / 73% acrylic, 27% new wool
Szálhosszúság / Weight/Yardage: 65m/50gr
Tű/Needle: 8 mm
Készítés/Date: 2010. szeptember 19.-2010. október 10.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...