2010. május 18., kedd

WIP: Newton's Law - Little 'uns Part II.

Hát így állunk most, amilyen kicsi, olyan lassan készül... Pedig segítségem is van, a kád fehér x-ei párom keze munkáját dicsérik :))
Pénteken anyagot is találtam hozzá, úgyhogy - ha elkészül addig - hétvégén már varrhatom is a borítót.


Well, we are doing so now, such small is it, so slowly prepares it... I have help though, the white cross stitches in the bathtub made by my pair :))
I found some textiles to it on Friday, so that - if it is ready till then - I can sew the bookjacket already on a weekend.

6 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Este igyekszem küldeni a gailt lefordítva.
Igazán Szépek ezek az x-ek!

Szihaj írta...

Nagyon kedves tőled, köszönöm szépen! :))
Az x-ek egy része párom keze munkája: a kád fehérje... Azok a legszebbek, ugye? :)))) Áááá, nem vagyok ám elfogult :-DDD

Anice kötős blogja írta...

aztaaa.. de édes párod van

Szihaj írta...

Köszönöm, én is így gondolom :-DDD

Timici írta...

annyira helyes ez a minta:o)
én is elkezdetem még tavaly, de nálam még csak a maci feje van készen:S
de jó is lenne ha a férjem is segítene hímezni:oD a fehérre fehérrel amúgy sem kedvencem:P

Szihaj írta...

Na gondolhatod, ő sem szeretett fehérrel fehérre hímezni, de neki nagyobb a kitartása, zavarta, hogy nem készül :)) És azóta is zavarja, mert a kontúrozással nagyon szenvedek - naná, hogy a Kreinikes x-ek kellős közepébe kell folyton ölteni.... - és még mindig nincs kész. De megígértem, hogy a héten készre varrom, szal vasárnap este számonkérés lesz :-DD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...