2010. március 2., kedd

Hétvégi kirándulás - Dobogókő, Dera-szurdok

Bár egész hétvégére rossz időt, esőt-szelet jósoltak, vasárnap bátran nekiindultunk a Pilisnek lesz, ami lesz alapon :) Reggel nagyon korán keltünk, a 7 órás HÉV-vel kimentünk Pomázra, onnan busszal Pilisszentkeresztre. Felmentünk Dobogókőre - a hegy még csupa hó volt, sok helyen jégen csúszkáltunk :) Lefelé néhol már bokáig süllyedtünk a sárba :) Aztán Pilisszentkereszten átcaplatva eljutottunk a Dera-szurdokba. Gyönyörű hely, egy kis patak folyik benne, meredek sziklafalak között. Hidak vezetnek át a patakon, így lehet végigmenni a partján keskeny ösvényeken. A szurdok maga nem hosszú, 1-1,5 km kb. Nagyon jó kis kirándulás volt, nem erőltettük magunkat halálra, de nem is az volt a cél, hanem hogy kicsit mozogjunk a friss levegőn. Délután 4 körül már otthon is voltunk. Jó időnk volt, szerencsére nem volt túl hideg sem, időnként még a napocska is kisütött :)
Mindenkinek bátran ajánlom ezeket a kirándulóhelyeket, a szurdokban sok kisgyerekes családdal is találkoztunk - igaz, valószínűleg hazatérés után a gyerekeket ruhástól be is vágták a mosógépbe :))

Melinda írta...

Gyönyörű helyen kirándultatok!:)

Szihaj írta...

Igen, nagyon jó hely :) Sztem visszamegyünk még :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...